Wednesday, January 2, 2013

Sebulan :(

Sebulan Tanpa dia
Sebulan dia tak ada disisi aku...
Sebulan gak la tak bertegur sapa..
Sebulan dia dah dapat pengganti baru dalam hidup dia...
Yang paling sedih.. SEBULAN lagi aku ngn dia genap 3 tahun bersama...
Tapi penghujung cinta aku ngn dia berakhir ngn perkataan PUTUS....

Merayu , memohon , Meminta dah tak ada guna...
Dia dah ada orang lain...
Sekarang mesti dia dah berbahagia...
Buah hati dia dapat jaga dia lebih baik daripada aku...
Tapi aku tak mampu untuk melupakkan dia...

Walaupun perit terima semua nie...
Aku terpakse hadapi dan terima semua nie..
Aku tak nak kau nmpak aku lemah , jatuh dan tak kuat hadapi nie semua...
Aku yakin kau dah lupekan aku dalam hidup kau..
Tak pe .. Aku terima semua tu...

Insyaallah ada hamba Allah yang lebih baik untuk aku...
Jodoh , rezeki dan mati semuanya sudah ditentukan...
Hanya mampu berdoa... harap2 semuanya berjalan seperti biasa :)
Amin2....

No comments:

Post a Comment