Monday, August 26, 2013

Pasrah dan Berserah

Tak mampu berkata apa-apa..
Takdir yang menentukan semua..
Menangis tak ada guna..
Mempertahankan hubungan makin menyakitkan sebelah pihak..

Untuk pengetahuan awak..
saya terima awak seadanya..
saya terima awak bukan paras rupa awak..
saya terima awak bukan latar belakang family awak..
saya terima awak ikhlas..

Saya akan cuba lupa kan awak..
tapi saya tak janji akan dapt lupe kan awak..
Entah sampai bile saya pun tak tahu...
biar la masa yang menentukan semua nie...

Saya dah cuba untuk pikat hati family awak tapi entah la...
Tapi saya percaya pada takdir dan jodoh yang sudah ditentukan oleh Allah utk saya...

Insya Allah klu kita berjodoh tak kemana...
Saya sentiasa ada dengan awak..
Awak anggap la saya kawan..
saya tak nak kita bermusuh...

Saya harap awak mampu lupakan saya..
serius kenapa saya boleh sayang awak cam nie...
Kalau la ada jam yang boleh putarkan masa tu saya nak putarkan balik...
Hummm...

Redha dan pasrah...
Pass is Pass
Come And Go...

No comments:

Post a Comment